Praktische zaken

klachtenregeling

Klachtenregeling

 

Ik ben lid van de beroepsvereniging het NVPA, de vereniging voor gespecialiseerde psychosociaal therapeuten. Onder nummer 101818

 

Geregistreerd bij het RBCZ, een koepelorganisatie voor de complementaire zorg. Onder nummer: 214137R

 

Als cliënt kun je een officiële klacht indienen bij de gespecialiseerde geschilleninstantie  voor therapeuten in de complementaire en alternatieve zorg; de SCAG

Bij het SCAG kun je gebruik maken van een gratis klachtenfunctionaris. Deze ondersteunt bij het  formuleren van uw klacht of onvrede en bij het onderzoeken van oplossingen. Samen wordt gekeken naar de mogelijkheden om gehoor te vinden voor de klacht. De klacht wordt binnen zes weken afgehandeld.

 

Natuurlijk hoop ik dat je eerst bij mij aanklopt als je ergens niet tevreden over bent. Mochten we er samen echter niet uitkomen, kun je je wenden tot het SCAG. Ik ben lid onder nummer 10164 of je doet een beroep op de Ethische Commissie van Phoenix Opleidingen waar ik ook lid van ben.

 

 

Dit is een onafhankelijke commissie die klachten van cliënten in relatie tot begeleiders & therapeuten beoordeelt. De Ethische Code  bestaat uit richtlijnen waaruit de begeleider/therapeut dient te handelen en een klachtenprocedure.

Als deelnemer van deze Ethische Code van Phoenix Opleidingen (https://www.phoenixopleidingen.nl) onderschrijf ik de Klachtenregeling die van de Code deel uitmaakt. Dit betekent dat jou als mijn cliënt een onafhankelijke Klachtencommissie ter beschikking staat in het geval je een klacht hebt over mijn functioneren.

Bij klachten kun je je ook  direct schriftelijk richten tot: Phoenix Opleidingen t.a.v. Ethische code en klachtencommissie Raiffeisenlaan 26 A 3571 TE  Utrecht.

 

 

Home

Contact

Tobias Asserlaan 108 | 5056 VD | Berkel Enschot | info@marleenghering.nl | tel.: 06-10 60 92 72 |

KVK 54806461 |  Btw-id NL001781109B21